Over ons

Kiwanis Woerden is een serviceclub die graag iets doet voor de samenleving. Zo organiseren de leden  patiëntendagen en sollicitatietrainingen of knappen een tuin op van een instelling. Daarnaast organiseren we activiteiten waarmee geld voor goede doelen wordt ingezameld.

Kiwanisclub Woerden ‘t Groene Hart is een gevarieerde groep mensen uit allerlei beroepsgroepen die graag iets doen voor de maatschappij en de gezelligheid hoog in het vaandel hebben staan. Netwerken komt op de tweede plaats. Onze voorkeur gaat uit naar 'hands-on' projecten, maar ook fundraising gaan we niet uit de weg. Jaarlijks organiseren wij een wijnproeverij voor een nader te bestemmen doel. Hands-on projecten zijn o.a. 2x per jaar sollicitatietraining in samenwerking met het Kalsbeek College in Woerden, het organiseren van patiëntendagen (diabetes en lupus) en het helpen opknappen van terras of tuin van een instelling. Op de eerste maandag van de maand is er een bijeenkomst die bestaat uit 3 delen: Sociaal, interest en vergadering. Op dit moment bestaat de onze club uit  14 actieve leden. Leeftijd, ras, geslacht, politieke of religieuze overtuiging spelen geen rol; wij streven naar diversiteit.