Abrona en Kiwanis: Samen balkons 'gepimpt'!

Onder het motto: ‘handen uit de mouwen voor het welzijn van jongeren’ heeft Kiwanis Club Woerden terrassen opgeknapt bij Abrona Brediushof Woerden.

Op zaterdag 10 mei 2014 hebben leden van Kiwanisclub Woerden de twee terrassen in het gebouw van Abrona Brediushof 'gepimpt'.
De bewoners van Abrona hadden inspraak en tijdens de huiskamervergaderingen hebben ze aangegeven welke veranderingen zij belangrijk vinden.

Samen met leden van Kiwanis hebben zij de terrassen schoongemaakt, zelfgemaakte banken, plantenbakken en verlichting geplaatst.
Iedereen deed enthousiast mee en ondanks de stromende regen bleef de stemming prima.

Tuincentrum de Bosrand (plantenbakken en flinke kortingen) en winkel OOK (tafelkleden) hebben deze actie gesponsord. De banken zijn door de club in eigen beheer vervaardigd. Zie ook de foto’s in de fotoalbum.

Zowel de bewoners van Abrona als ook de leden van Kiwanis zijn erg enthousiast over hun samenwerking. Dat smaakt naar meer.
Deze samenwerking tussen Abrona en Kiwanis is ontstaan op de Beursvloer oktober 2013.
Op 11 januari 2014 hebben enkele bewoners van Woonvoorziening Abrona Brediushof aan de Kievietstraat een stamppot maaltijd gemaakt voor de leden en hun partners van Kiwanis Woerden.